Kenyatta Street
didn't they do this with Octavia Spencer? this skit?
steveb987881
Beck Bennett is hot shirtless!!!
Willie Sky
love that dam bus.....๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Pete Gray
Run jeffy run
Pat Stidman
Give him pie.
Shantel Goggins
Minny and her famous Pie ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ๐Ÿฎ๐Ÿฎ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ #2sliceHilly https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/36/ac/26/36ac2618cb9349d07d2538c4e9a29285.jpg
Chicken Permission
Kyle looks very attractive, is it just me?
Its Under9000
"Life is like a box of chocolates; It doesn't last as long for fat poeple"
20alphabet
SNL used to be funny, but that was back... oh, around the late 70s. Now just a downward spiral with no bottom to hit.
Eduardo Flores
"I talked to the Russians--twice." Dead.
aviation1972
For some inexplicable reason, I've recently been unable to view Saturday Night Live videos on You Tube. My desktop PC monitor goes black. No picture at all. Just the audio, which plays just fine. I just can't see a thing. Only Saturday Night Live videos. Any other video I want to watch is no problem at all. Has anyone else had this problem? Can anyone help me understand why I might be having this problem? Thank you. Who should I contact about this?
urania2601
This one is even better with time!
okrajoe
Of the whole United States.
IshtarNike
She ain't got no legs! Haha
Kevin Davis
I'm from the state of Alabama, Jeff Sessions is a racist bigot.
eustagoesout
Looking like Dewey from Malcolm In The Middle
Hans Wurst
I talk to the russians...twice XD...hilarious
Klara Stern
brilliant :D
Declan Dodd
Doesnโ€™t he look like Ellen DeGenerres
Gingerbreadman 4502
no joke I guessed that it was gonna be putin getting off the bus next
ArronGamerz
I WATCH THE FOREST GUMP MOVIE WHEN HE WENT TO WAR HIS COMANDING OFFICER HAD HIS LEGS BLOWN OFF
vintagenow
Damn, snl you guessed it lmaoooo
fastacker2
Excited as a double donged piggy in a room full of sows
Alixs Beach
I've just starting watching SNL. Have they always look off set to read lines or is this new? I know it's live... it must be hard! I'm just curious!
WeirdozChannel
i miss you donny LOOOL
Robert Mack
www.rebuildlestudio.com
Antnj81
>outdated references
>lame "jokes"
>lazy writing
>relentless Trump hate

No wonder this show's ratings are bombing.
N-tox
Whole lotta brown ones in there !
MrTommyknocker
This is comedic genius
Miss Mitzi
That scene in The Help grossed me out so much. XD
Robert Adrian
RUN JEFFEY RUN! LMAO
PurplePinkBlueDragon
It's life was like a box of chocolates
Zainab Saleem
"Hey ma names Jeff" lizza??
Rico G
"I'm the attorney general of the whole United States"
J Music
0:15 My name is Jeff
Mantis Toboggan
1:20
is what killed everyone and made them look in the comments.
Zoe Waldrop
Ok Iโ€™m from the south and trust me this doesnโ€™t happen, and that comment is for all the hard-headed people who donโ€™t get the mockery and jokes of this SNL video and take it seriously.
Beth O'Bryan
You don't know me, I'm from a different movie. lol I love Octavia!
The Amazing Lucas
Do you want a Trump 2020, this is how you get a Trump 2020.lmfao
Santino Williams
My name is Minnie you dont know me I'm from a different movie, and i have a pie that i made for you๐Ÿ’ฉ ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
onika simmons
yoo she is soo funny๐Ÿ‘โ˜บ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Harbor City 252nd St
Who's the ugly chocolate girl?
Gunny King
One of the best skits
Ka
That was a really good movie tho
Altenarian
I lost it when Minnie came in.
Sprinkle Girl
Can someone please comment what movie Minnie is from?
Legolas Greenleaf
DON'T EAT THE PIE! WATCH "THE HELP" IT EXPLAINS EVERYTHING
clipobserver
Feel bad for Forrest Gump for being compared to that Alabama midget.
Danail Marinov
I personally don't like leftists. Mainly because of Antifa, BLM and tumblr feminists shutting down Right movements through force. But Damn, does Trump and his lackeys suck balls from what I hear and read!
Danail Marinov
Lol, it's like a constant running gag to have Putin shirtless every time he is on a sketch on SNL.
Related Videos