19 Awesome Hot Glue Gun Life Hacks

AwesomeHot Glue GunGlue GunLife HacksGlue Gun Life Hackglue gun hacksHot GlueHot Glue Gun HacksDIYuseuse hot glue guncraftingcrazy glue guncrazy glue gun hackscraftshot glue gun craftsdiy using hot glue gunwith glue gunfrom glue gunawesome tutorialstutorials with glue gunhacksglue gun craftstricksdiy projectsglue gun projects19 MUST-TRY GLUE GUN HACKS3 Awesome Hot Glue Gun Life Hacks3 CRAZY Life Hacks With Glue gunwearex

19 Awesome Hot Glue Gun Life Hacks

Subscribe for new interesting videos! https://goo.gl/Q7P2Uh

Follow us:

Facebook: https://www.fb.com/wearexchannel
Twitter: https://twitter.com/WEAREX92

Song:
Doobly Doo Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

PewDiePie PewDiePie
Could you not just use a lid
tunban
กระทิงแดงบ้านกรูนี่หว่า
Christian Hatz
more life crap, than life hack
barytheboy
3:29 im a kid
Sara Tomeska
true
Olivia Butcher
What did he use to make the bottle cap?
p.s. I am 11
darkracer125
this is the most retarded thing i have ever seen
Fazi Malik
You are a big copy cater wearex u have copied all the hacks from 5 minute crafts plzz don't like her at all she had copied others hacks if u don't have trust on me then Tue HOT GLUE HACKS 5 MINUTE CRAFT only she some she had added
Mercedes De La O
I came for tha thumbnail I laughed so hard
GUAVS TM
You're copying
Ana Fatima
my glue gun doesnt work that efficiently. the tip of my finger start hurting pressing the damn trigger
IDK HOW THE HELL THEIR GLUE GUNS WORK PERFECTLY, IT MAKES ME MAD
CokiepopC CokiepopC
Me
springbonnie the speed editor87
3:15 what was that? a balloon?
planters hisar
We know these hacks , in every video same hacks only
Brooklynn bd
Hers a trick listen to the background song and think of any words really hard and it will make it seam like it's saying it! Comment and tell me if it works for you!
Donald Williams
What the fuck do i look like going i the store buying a pack of condoms for my kid to do these crafts
Viral House
3:28 saala vicky donar ki aulad
bets lữ bố sp
Hay chào anh việt nam
Kevin Esterling
copycat
Shakema Turner
cool hacking bro😎
GG's world
you copyed 5 minute crafts
Livia Dafiero
He has copied 5 minute craft
ティックス TIX
グルーガン万能
xpewpewbeex ex
This is not goos this is so Shi*
Esteban Blancas
Esos te los robaste
Gurnard Herded
7:23 OH SHIT twj and all others come look he teaches how to make a shiv....


jk
Cyka Blyat
Ohh I just love the taste of hot glue in my food 🤤 8:30
Georgia Smith
Why is this person copying 5-Minute Crafts?
LOREAL WALKER
...is dat what I think it is o it is A FUCKING CONDOM HOW MENY TIME HAS YOU HAD SEX TELL ME THEM: o about 1 or 2 me; wtf man WHO THE FUCK ARE YA MANLIKE RELLY WTF
Cowboy Candy
Why does this channel like condoms so much like not everyone's a whore
Cowboy Candy
This is all so useless
Gabrielle Sabino
Muito burro como é que vai tirar Esponja da garrafa de vidro 👏👏👏👏👏👏
Kermit The Frog
GUYS OMG HES SO SMART! HE MADE A PEN! with another FUCKING pen this is why we are killing the earth slowly. Dumbasses like this.

He also thinks because I don't have an eraser that I'm logically going to have a damn hot glue gun in class. "Hm..I messed up. Let me just plug my hot glue gun up in class and make one. Totally not stupid."
Evergreen16YT Evergreen
Why the fuck does she/he keep usin condoms in the life hack like wtf
DeadEnd_TV
9:13 กระทิงแดงมาไง!!!
Ailen Negrete
Ay yut and put
genskiBG
.i.i.i..i.i.i.i
Emily Lo
Ewww he/she used a condom
Kamikaze Gurll
1:46 RIP CAMERA
ImTymek // Videos
Wtf is that thumbnail
squid head
At least it sticks to the tittle (unlike some people *cough 5-minute crafts cough*) UHHHH U HEARD NOTHING
|
|
|
|
V
it is true tho
FayWay
Condoms, condoms everywhere. In my parents bedroom. The store. GLUE GUN VIDEO LIFE HACKS. Jesus.
manuel manotas
3:15 it looks like boobs
kiley gee
I do
ももこさくら
グルーガンって消しゴム代わりになるんだ!WOW!
lachlan Reith
Nice vid
Kp 87
I never knew when the video was over cause u we're asking people the subscribe for a minute in between
Mildred Sanchez
Q hasco
Hobo Chicken
Mommy, can I get some condoms
Gooner Burke
WARNING! Do not be distracted from the video by pointless comments like this one
Related Videos