taty rocha
Wow now I hate Logan and jakes dad
Mary Rodriguez
you do not take like that to jake paul you were a b** to go to his house ok now jake has someone to love not you litte b** you get a L. for what you did to jake paul have fun you litte b**
Jackie Avila
OmgπŸ˜­πŸ’”
Harrison HD
So yeah stop feelin sorry for ur self
NecroNecrozma / Necro
Wow jake is really a fuckboy like WOW I'm blown back
Pc Gaming
slut
Nancy Carrillo-Cruz
Not true
Lizzy KAMax
Now look who has an L now
BliZzArD FlAmE
She's not a liar, this is all truth so I don't get why you losers think she is lying. She wasn't the one who made some fucking roasting song against Jake Paul So I believe her.
Lizzy KAMax
Everyone one knows Jake never cheated because 1st of all he's a virgin 2nd, he kisses everybody including boys.
So u can stop lying to ur self, this is why u can't talk about its a shame that u keep on lying
WizardGaming234 Smith
Omg move on suck it up
Smooth Tsunami
Faze Banks + Allisa = Faze Ballisa πŸ˜€
Harrison HD
Listen up alisa jake is wright u r annoying and stop hating on jakes life😑
yegor jones
FFS Just stop and think about ur life. Well first get one and then later on just go do something productive so help our planet in other words fuck you
Butterrscope99 slicy49
Why You always lying
Luke Woodstock
Jake is a jerk
Destiny Torres
Ur a thot that's why jake broke up with u
Kayleigh Ver
This change everything everything like I got a hole new look on HIM
pigoen
fuck jake paul
hunter wilson
you need help
Adrianna &Angie Eylicio
omg he would not SMASH someone with people in the house BOI think
Selyna Palacios Belle
Happy belated birthday
itz_me_for_life duh!!
Jake Paul and Tessa Brooks.......




welcome to your tapeπŸ˜‘
Selyna Palacios Belle
I would vomit if I heard people banging
Angel Fortuneda
#teamjake
Pink honey girls
You're creepyπŸ˜•πŸ˜•
Zulema Burguete
alissa u are mean do not do that to jake paul he is the best and by the way jake is not a loser u are one jake is the best and u are just being mean and u can not tolk adout jake like that and if jake does not want to talk to u to bad i like the song it is evry day bro his is better then yors and u are also being mean to your frends u lost and that is ok mean girl jake got a wife so u are colling his wife loser too u are a loser jake is the best and also he is a winer jakes dad did the right thing to yell at u loser
Angel Fortuneda
#team jake
Stacie Newman
This is so dumb stuff and Greg Paul dad doesn't even do that and quit complaining just move on πŸ˜‚πŸ˜‘
Paili Dobbins
I am a jake Pauler
Viviana Nieto
Alissa I will be here for u 24/7 if I was in Los Angeles CA I will try my hardest to next to u and heal as much as I can I love u Alissa I know what u are feeling but, it is a different situation I hope u see this Alissa and if u do pls reply back πŸ’™πŸ’—πŸ’œπŸ’—πŸ’—
Dr. Savitar
idgaf abt what happened...........that disstrack with rice was on fkn fire
Kimberley Noe
you are messed Alissa #jakepaul
Being Unique Is Beautiful
I love you, Alissa. I'm very sorryβ€οΈπŸ’œπŸ’™πŸ’š
Bryan Thornton
you need to come up with a better song this straight up suck ass and I hate to say it but I don't not by your side of the story it's easy to backtalk somebody after you got what you want off of them Jake made you who you are and now you're trying to get away from it
Daniel A Beltran
go Jake paul
Lel it's JJ
I support you Alissa. This wasn't ur fault any of it.
Darjonae Cochrane
wow alissa im sorry
Abibatu Mansaray
Your just mad because jake dumped you and got a better girl that's why you made the song with ricegum but that was a very bad song it was so bad
Emily Davis
What's done is done. You can't question the past, but you can make the present and future better. Drop the negative people and forget. I'm a jake pauler and he's doing fine without negative people. So you should make it better for yourself by forgetting him (btw ur super sweet but a lot of people love his Disney show πŸ˜‚)
Tyler Nguyen
Erika and jake
Eszter KovΓ‘cs
You are so strong, Alissa.😢
Tyler Nguyen
When Jake paul hit 7,000,000
Tyler Nguyen
Watch their video about the prank
Tyler Nguyen
Erika and Jake are married and dating
Angela N.
haha i have no word
actully i was always asking my self why u aren't with them .. and now i know .. and im surprised 😐 wawaw
yo don't care and live ur life ... this is the firs video that i saw from ur channel πŸ™ƒ and i already loved u ...
annnd im telling you again forget all these shit .. and we are supporting ya πŸ™‚πŸ™‚πŸ˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ’™πŸ’™
Lucy The best gamer and everything else
BOOOO ALISSA IS THE WORST JAKE IS BETTER AND IM NOT A FAN OF ALISSA SHE IS UGLY SHE IS CRAZY SHE IS NOT THAT PRETTY LIKE ERIKA OR TESSA IF JAKE GOT MARRIED WITH HER ALISSA I WOULD DIE BUT YAY GOOD 😊 HE DID NOT HET MARRIED WITH ALISSA YAY LIKE IF U AGREE OR IF U LIKE JAKE PAUL AND I GUESS ALISSA UGH πŸ˜‘
Kelly Mccoig
I will never subscribe to you
Kelly Mccoig
Jake Paul for life
Related Videos